سایت برترین دانلود

سایت برترین دانلود

وب سایت برترین دانلود در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.ID تلگرام پشتیبانی برای پاسخگویی:milioni1@ پشتیبانی از طریق شماره پیامکی یا وات ساپ:09390498127

دانلود کپسول 10 قانون موفقیت اثر استیو جابز


دانلود کپسول 10 قانون موفقیت اثر استیو جابز

معرفی پادکست 10 قانون موفقیت استیو جابز

در پادکست 10 قانون موفقیت استیو جابز، قانون‌های موفقیت را از زبان استیو جابز اسطوره‌ی دنیای فناوری، نابغه کارآفرینی و رهبری بشنوید. این پادکست از روی فایل ویدیویی ترجمه و آماده‌سازی شده است.

استیون پاول جابز (Steve Jobs) کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. شرکت اپل با رهبری او به پیشگام اختراع و تولید مجموعه‌ای از فناوری‌های انقلابی تبدیل شد که پرچم‌دار آن‌ها، آیفون است.

استیو جابز می‌گوید: من بسیاری از موفقیت‌هایم را مدیون پیدا کردن آدم‌های با استعداد هستم. و اینکه دلم هیچ وقت نخواست که یک آدم متوسط رو به پایین باشم. همیشه باید دنبال بهترین‌ها بود، و به بهترین‌ها هم رسیدم.

در زندگی به این نتیجه رسیدم که اگر به اندازهٔ کافی آدم‌های سطح بالا پیدا کنی و اگر آن کار مشکلی که می‌خواهی انجام بدهی را با آدم‌های با استعداد و با اشتیاق انجام بدهی از کار کردن با هم لذت می‌برید، کاری که شاید در گذشته فرصت انجام دادنش رو نداشتند. و افراد با استعداد هم دلشون نمی‌خواهد با آدم‌های متوسط سطحپایین کار کنند، پس باید یه تیمی پر از افراد سطح بالا تشکیل داد و شروع به کار کرد. تیمی که روی مکینتاژ داشت کار می‌کرد دقیقاً همین شکلی بود. همه آن‌ها آدم‌های سطح بالا و با استعدادی بودند.

-----------------------

مطالب جالب دیگه:

1-دانلود کتاب صوتی انسان متفکر اثر جیمز آلن

2-دانلود کتاب درآمد رویایی اثر برایان تریسی

3-ویدیو انگیزشی تی دی جیکس به اسم هیچ چیز به اندازه یک ذهن تغییر یافته

-----------------------

ما سعی کردیم که افراد خیلی باهوشی رو استخدام کنیم، ولی سازمان بسیار ساده‌ای داریم و سعی داریم که روی چند تا چیز کوچیک به خوبی تمرکز کنیم. تمرکز کردن کار سختی است، تمرکز کردن به معنای اره گفتن نیست. به معنای نه گفتن می‌باشد. و ما سعی کردیم که خیلی کارها رو انجام ندهیم، تا بتوایم روی یک سری چیزهای خاص تمرکز کنیم و به خوبی انجامشان بدهیم.

برای کارآفرینی خیلی کارها باید انجام شود و من اعتقاد دارم که بیشترین تفاوتی که بین کارآفرنیان موفق و ناموفق وجود داره در استقامتشان می‌باشد. خیلی سخت است که تو تمام زندگیت را برای چیزی قرار بدهی و خیلی‌ها در زمانی که همه چی سخت می‌شود کنار می‌کشند.

فهرست مطالب

۲ دقیقه بخش اول
 
 
۲ دقیقه بخش دوم
 
 
۳ دقیقه بخش سوم
 
 
۲ دقیقه بخش چهارم
 
 
۲ دقیقه بخش پنجم
 
 
۲ دقیقه بخش ششم
 
 
۳ دقیقه بخش هفتم
 
 
۴ دقیقه بخش هشتم
 
 
۳ دقیقه بخش نهم
 
 
۸ دقیقه بخش دهم
 
 
 

مشخصات فایل:

 

از: استیو جابز

 

زمان محصول: 30 دقیقه

مشخصات فایل: MP3 با حجم 28 مگابایت

 

جهت دانلود کپسول 10 قانون موفقیت اثر استیو جابز اینجا کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 66
فیزیک دوم دبیرستان   فصل 5 چگالی

فیزیک دوم دبیرستان فصل 5 چگالی

حجم فایل : 625.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا فیزیک دوم دبیرستانفصل 5(چگالی) جرم یکای حجم هر جسم را چگالی یا جرم حجمی نامیده و با نشان می دهیم و یکای آن در SI ، است. بنابراین : چگالی جسم نمونه جدول چگالی اجسام جرم یک لیتر آب چند کیلوگرم است؟ مثال ... ...

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن
سابلیمینال درمان افسردگی

سابلیمینال درمان افسردگی

افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "سایت برترین دانلود" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما