سایت برترین دانلود

سایت برترین دانلود

وب سایت برترین دانلود در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.ID تلگرام پشتیبانی برای پاسخگویی:milioni1@ پشتیبانی از طریق شماره پیامکی یا وات ساپ:09390498127

دانلود کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن اثر آنتونی رابینز


دانلود کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن اثر آنتونی رابینز

کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن اثر آنتونی رابینز

معرفی کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن 

در کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن نوشته آنتونی رابینز، می‌آموزید که چگونه با تسلط روی خود، می‌توانید کنترل سرنوشت‌تان را به دست بگیرید، آن را به سمتی و سویی که می‌خواهید، هدایت کنید و به آرزوها و خواسته‌های درونی خود برسید.

با کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن (Awaken the Giant Within) درمی‌یابید که تمام موفقیت‌هایی که از زندگی می‌خواهید در درون شماست، فقط باید آن‌ها را به واقعیت تبدیل کنید. از خواب بیدار شوید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید! اگر از شرایط امروزتان خسته شده‌اید و فکر می‌کنید که زندگی آنچه لیاقت شماست را به شما نداده، باید بدانید که همه چیز در دست شماست. هر فردی با به کار بردن برخی از اصول تسلط نفس، می‌تواند کنترل زندگی‌اش را در دست بگیرد و نیروهایی را که به سرنوشتش شکل می‌دهند را تحت فرمان خود داشته باشد. کنترل خود، نکته‌ کلیدی برای رسیدن به یک زندگی با کیفیت است. به ویژه پرورش و توسعه یک سیستم باور قدرتمند، اهمیت زیادی برای رسیدن به این هدف، دارد. هنگامی که یک سیستم باور عالی ایجاد و به طور مداوم قدرتمند شد، زندگی فرد باید در جهت این سیستم باور حرکت کند و به هدف نهایی آن برسد. شما می‌توانید با توسعه اصول اساسی مناسب در سیستم اعتقادی، هر چیزی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید را به دست آورید و سرنوشت مطلوب خودتان را خلق کنید و با استفاده از آن سیستم قادر خواهید بود روی افکار، اعمال و حرف‌هایتان تاثیر بگذارید.

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) مشهورترین، موفق‌ترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در دنیاست. او توانسته در مدت زمان کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود برسد و درآمد سالیانه خود را از 38 هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد. او بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره بنیاد آنتونی رابینز است که به منظور کمک به افراد برای رسیدن به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای تأسیس شده‌ است.

کتاب‌های قدرت نامحدود، رهاسازی قدرت درون، 365 گام تا موفقیت و به سوی کامیابی از نوشته‌های رابینز هستند. از کتاب‌های دیگر آنتونی رابینز می‌توان به مهارت در بازی زندگی، افکار بزرگ، گام‌های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ، قدرت شگرف بودن، قدرت نامحدود اشاره کرد. شهرت عمده او به خاطر سلسله کتاب‌هایش در زمینه موفقیت است. آنتونی رابینز بیش از نیمی از عمر خود را صرف کمک به دیگران کرده، تا عظمت وجود خود را کشف نموده و آن را بهتر سازند.

-----------------------

مطالب جالب دیگه:

1-دانلود کتاب صوتی خاطرات یک گِیشا

2-پکیج کسب درآمد از اینترنت به سبک شاه کلید

3-دانلود 10 کتاب قدیمی و نایاب(تخفیف ویژه)

-----------------------

جملات برگزیده کتاب هیولای درونتو بیدار کن:

- تخیل مهم‌تر از دانش است.
- چیزها تغییر نمی‌کنند، این ما هستیم که تغییر می‌کنیم.
- یک عادت یا بهترین خدمتکارتان است، یا بدترین رئیس‌تان.
- همه‌ کشف‌هایی که درباره‌ واقعیت صورت گرفته‌اند، نتیجه‌ یک قیاس بوده‌اند.
- ابتدا ما عادت‌هایمان را می‌سازیم و سپس این عادت‌ها هستند که ما را می‌سازند.
- هیچ چیزی مانند رویا نمی‌تواند آینده را بسازد. رویای امروز واقعیت فردا را شکل می‌دهد.
- داشتن یک ذهن خوب برای موفق شدن در زندگی کافی نیست، نکته‌ اصلی این است که از آن به خوبی استفاده کنید.
- خیر و شر، پاداش و مجازات تنها محرک‌های یک موجود معقول هستند. این‌ها چیزهایی هستند که انسان را به کار وادار و هدایتش می‌کنند.
- هیچ چیز فوق‌العاده‌ای در جهان اتفاق نیفتاده‌ است مگر زمانی که فردی به این باور رسیده باشد که چیزی درونش وجود دارد که از شرایطی که در آن قرار دارد برتر است.

در بخشی از کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن می‌شنویم:

این تصمیمات شما است که سرنوشت‌تان را تعیین می‌کند، نه شرایطی که در آن قرار دارید. قدرت تصمیم‌گیری به زندگی‌تان شکل می‌دهد. در اینجا چیزی که اهمیت دارد این است که خود را به انجام چه کارهایی متعهد کرده‌اید نه اینکه چه دانشی دارید.

برای اینکه جهت حرکت زندگی‌تان را تحت سلطه خود بگیرید، باید کنترل تصمیماتی را که به صورت روزانه می‌گیرید را در اختیار داشته باشید. تصمیم‌گیری بنیان رفتار است و درنتیجه برای اینکه به نتایج مورد نظرتان دست پیدا کنید، باید مراقب تصمیماتی که در زندگی می‌گیرید باشید. شرایط خارجی تاثیر اندکی بر وضعیت نهایی زندگی افراد یا موفقیت‌های شغلی‌شان می‌گذارد.

بیشتر افراد چنان سرشان شلوغ است که هیچ وقت زمانی را به مشخص کردن حداقل استانداردهایی که می‌خواهند در زندگی‌شان وجود داشته باشد، اختصاص نمی‌دهند. یک اصل جالب و هیجان‌انگیز این است که هر فردی می‌تواند به هر چیزی که در زندگی می‌خواهد دست پیدا کند، به شرط اینکه از همین لحظه خود را به فعالیت‌هایی که برای رسیدن به اهدافش لازم است متعهد کند.

تصمیم‌گیری نوعی رویاپردازی بی‌برنامه نیست، بلکه به معنای رها کردن همه‌ راه‌های ممکن دیگر و تمرکز کردن روی خروجی مورد نظر است. به این دلیل است که انتخاب درست و هوشمندانه‌ چیزی که می‌خواهید روی آن تمرکز کنید، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که حتی اگر آشکارا اظهار نکنید، به چیزی که در زندگی روی آن تمرکز کرده‌اید تبدیل خواهید شد و درست در لحظه‌ای که تصمیمات مهم زندگی‌تان را می‌گیرید، سرنوشت‌تان رقم زده می‌شود.

بنجامین دزرائیل می‌گوید: «انسان مخلوق شرایطش نیست، بلکه این شرایط هستند که توسط انسان خلق می‌شوند. هیچ چیز نمی‌تواند در برابر اراده‌ انسانی که حاضر است برای رسیدن به هدفش حتی جانش را فدا کند، مقاومت کند.»

مشخصات فایل:
 

نویسنده: آنتونی رابینز / Anthony Robbins
 

زمان محصول: 67 دقیقه
 

مشخصات فایل: MP3 با حجم 60 مگابایت

 

توجه : پس از پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به ایمیل ثبت شده نیز لینک دانلود ارسال میگردد.

 

همکاری در فروش فایل میهن همکار


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "سایت برترین دانلود" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما