سایت برترین دانلود

سایت برترین دانلود

وب سایت برترین دانلود در خدمت شماست تا فایلهای معتبر و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهد.ID تلگرام پشتیبانی برای پاسخگویی:milioni1@ پشتیبانی از طریق شماره پیامکی یا وات ساپ:09390498127

دانلود کتاب صوتی مدير يك دقيقه اي(افزایش اثر بخشی به وسیله رهبری)


دانلود کتاب صوتی مدير يك دقيقه اي(افزایش اثر بخشی به وسیله رهبری)

کتاب صوتی مدير يك دقيقه اي(افزایش اثر بخشی به وسیله رهبری)

 

کتاب صوتی «مدیر یک‌دقیقه‌ای» شاهکاری است که توسط «اسپنسر جانسون» و «کن بلانچارد» نوشته شده است. کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای از جمله کتاب‌های پرفروش به شمار می‌رود، به‌طوری‌که از زمان اولین انتشارش تا به امروز به 37 زبان زنده دنیا ترجمه شده و چیزی بیش از 13 میلیون به فروش رفته است.
کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای به معرفی روش‌ها و راهبردهای متنوعی در خصوص تشویق و تنبیه می‌پردازد. نویسنده در این کتاب صوتی معتقد است که برای رسیدن به اهداف در زندگی می‌بایست مراحل زیر را گذراند:

  • بر روی اهداف موردنظر خود با کارکنان و کارمندان به توافق برسید.
  • در گام بعدی لازم است که درست‌ترین و معقول‌ترین رفتار را برای رسیدن به اهدافتان مشخص کنید.
  • حتی‌الامکان سعی کنید تا اهداف موردنظر خود را در کمتر از ۲۵۰ کلمه روی یک کاغذ بنویسید.
  • اهداف یادداشت شده خود را در کمتر از یک دقیقه از روی کاغذ بخوانید و برای خود تکرار کنید.
  • اختصاص یک دقیقه زمان به ارزیابی عملکردها
  • و در نهایت بررسی کنید که آیا رفتاری که در پیش گرفته‌اید با اهدافتان همخوانی دارد یا خیر.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای:

کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای با شیوه‌ای به شکل داستان نگارش شده است. نویسندگان کتاب مخاطبان خود را با نکات ارزشمندی از یافته‌های خود در زمینه‌ی علوم پزشکی و رفتاری آشنا می‌کنند. از طرفی به مخاطبان خود می‌آموزند که چگونه با در پیش گرفتن بهترین راهکارها و رفتارهای متقابل با یکدیگر به مفیدترین و ارزشمندترین نتایج در زندگی دست یافته و در نتیجه نسبت به عملکرد خود و دوستانشان احساس رضایت داشته باشند.
کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای مجموعه‌ای از تجربیات و آموزه‌هایی است که نویسندگان کتاب از دیگر دانشمندان آموخته‌اند و حال به دنبال آن هستند که این یافته‌ها را در اختیار افراد دیگر نیز قرار دهند. خواندن و شنیدن این کتاب صوتی به همگان و به خصوص مدیران به منظور کسب اطلاعات بهتر و دقیق‌تری در زمینه مدیریت بهتر توصیه می‌گردد.
کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای در سال 1982 منتشر شده است و از آن زمان تا به امروز افراد و سازمان‌های زیادی از این منبع به منظور ارتقا، تولید، بهره‌وری، سوددهی و رفاه خود بهره گرفتند. بسیاری از مدیران از کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای برای برقراری روابطی صادقانه و درعین‌حال رضایت‌بخش استفاده نموده‌اند تا از این طریق هم به بیشترین بازدهی دست یابند و هم از کار خو نهایت لذت را ببرند.

قسمتی از کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای:

  • جوان هوشمند و دوراندیش در جستجوی مدیری شایسته و باکفایت بود. می‌خواست با او کار کند. آرزو
    داشت روزی خود نیز مدیر شایسته‌ای شود. این جستجو سالیان بسیاری او را به گوشه و کنار جهان کشانده بود. برای مطالعه و تحقیق مدتی را در شهرهای بزرگ و کوچک گذرانده بود.
    با مدیران مختلفی صحبت کرده بود: با روسای ادارات و سازمان‌های دولتی، با افسران ارتش، مدیران پروژه‌های ساختمانی، با مدیران اجرایی شرکت‌ها، روسای دانشگاه‌ها، مدیران مغازه‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها و هتل‌ها؛ با مردان و زنان از پیر و جوان به گفتگو نشسته بود.
    به هر اداره و موسسه کوچک و بزرگ، تجملی و ساده، با نمایشگاه و بدون نمایشگاه سر کشیده بود. در این جستجو کم‌کم با حقیقت طیف مدیریت افراد آشنا شد. ولی ازآنچه می‌دید، همیشه احساس رضایت نمی‌کرد.
    با مدیران سرسختی که سازمان آن‌ها به قیمت باخت کارکنانشان برنده بود، ملاقات کرد. بعضی از مسئولان این سازمان‌ها تصور می‌کردند آن‌ها مدیران خوبی هستند، درحالی‌که نظر کارکنانشان غیرازاین بود.
    هرگاه جوان به دفتر چنین مدیران سرسختی می‌رفت تا از آن‌ها بپرسد "خود را چگونه مدیری می‌دانید؟" جواب‌هایی می‌شنید که تنها اندکی باهم تفاوت داشتند. به او می‌گفتند: «من مدير مستبدی هستم؛ همیشه سوارکار هستم. موقعیت‌ها رو به‌درستی مدیریت می‌کنم؛ سرسخت و واقع‌بین هستم، هدف من سود سازمان است».
  • هر کسی که با مدیر کار می‌کرد، احساس امنیت داشت. هیچ‌کسی احساس کنترل شدن یا ترس و تهدید نمی‌کرد چون همه از ابتدا می‌دانستند که مدیر چه می‌کند و علت کارهای او چیست.
  • وقتی او در صندلی خود نشسته بود و فکر می‌کرد، مدیر یک‌دقیقه‌ای جدید متوجه شد چه فرد خوش بختی است. او می‌توانست نتایج بیشتری را در زمان کمتری به دست آورد.

درباره کن بلانچارد:

کنت هارتلی بلانچارد؛ نویسنده و کارشناس مدیریت در تاریخ 6 می 1939 چشم به جهان گشود. وی مدرک لیسانس خود را در رشته دولت و فلسفه از دانشگاه کرنل، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته جامعه‌شناسی و مشاوره از دانشگاه کلگیت و مدرک دکتری خود را در رشته مدیریت اخذ نموده است.
وی تاکنون چیزی حدود 60 جلد کتاب مختلف با کمک دیگر نویسندگان نوشته است. یکی از کتاب‌های او تحت عنوان مدیریت رفتار سازمانی: به‌کارگیری منابع انسانی در دانشگاه تدریس می‌شود. بلانچارد در حال حاضر در دانشگاه ماساچوست مشغول به تدریس درس رهبری و رفتار سازمانی است.
از جمله دیگر آثار این نویسنده عبارت‌اند از: دستیابی به غیرممکن‌ها، آینده خود را بسازید، قرص مدیریت، مدیریت از راه ارزش‌ها، دانسته‌ها به کار می‌آیند، مدیریت بر قلب‌ها، عذرخواهی یک‌دقیقه‌ای، طرفداران شیفته و...

 

-----------------------

مطالب جالب دیگه:

1-دانلود کتاب بیشعوری بصورت PDF

2-دانلود فیلم آموزشی کار با برنامه نینجا گرام+پکیج کسب درآمد از اینستاگرام 

3-دانلود کتاب صوتی از دولت عشق اثر کاترین پاندر+ PDF 

-----------------------

 

درباره اسپنسر جانسون:

پاتریک اسپنسر جانسون؛ فیزیکدان و نویسنده آمریکایی در 24 نوامبر سال 1938 در داکوتای جنوبی چشم به جهان گشود. از جمله اصلی‌ترین دلایل به شهرت رسیدن وی، نگارش کتاب‌هایی با زمینه روانشناسی است.
اسپنسر جانسون مدرک کارشناسی خود را در رشته روانشناسی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و مدرک دکتری خود را در رشته پزشکی و از کالج سلطنتی اخذ نموده است.
وی در طول فعالیت حرفه‌ای خود در سمت‌های مختلفی از جمله مدیر پزشکی شرکت مدترونیک (مخترع ضربان‌ساز قلب)، مشاور دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و محقق پزشکی در موسسه مطالعات میان‌رشته‌ای ایفای نقش کرده است.
از جمله دیگر آثار این نویسنده عبارت‌اند از:
بله یا خیر: راهنمایی برای تصمیم‌گیری بهتر، هدیه، چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد؟، دره‌ها و قله‌ها، نقش پدر تربیت فرزند، نقش مادر تربیت فرزند و...

 

مشخصات محصول:

 

+همراه با هدیه  کتاب مدير يك دقيقه اي به زبان فارسی

 

 

فرمت فایل: MP3+PDF

 

حجم فایل: 2+48 مگابایت

 

توجه : پس از پرداخت، لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و به ایمیل ثبت شده نیز لینک دانلود ارسال میگردد.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 644

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "سایت برترین دانلود" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما